Crap bil

Min bil e helt paj. Körde och skulle byta en baklampa som har varit isönder i några månader. Men det gick knappt att byta för det va helt rostigt. Så stackaren fick slipa och sandpappra lite och till slut funkade det efter många tryckningar på bromsen. Frågade också vad det va för fel på min hastighetsmätare. Man får antagligen byta ut hela instrumentbrädan.
Jag och Tirre har varit och snurrat runt lite idag....fyllde på olja på bilen och sen va vi på Center Syd och handlade lite. Blev en väska och mat för mig och inget för Tirre.
Nu ska jag bege mig till soffan för att kolla på American Idol....ny avsnitt :)

So long

Kommentarer
Postat av: Tirre

Jo en burgare fick jag ju!

2008-01-28 @ 23:41:56
Postat av: Jirre

Tirre: Ja just det jag glömde! Och lite cola zero! :)

2008-01-29 @ 20:11:30
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0