Resumé av helgen....

image263

Igår va det ju den underbara melodifestivalen......asså shit vilket crap. Christer jävla Sjögren. Jag och Annika ska säga upp våra medborgarskap. Hur i helvete kan han gå vidare. Det e ju sjukt att folket röstar på vilka personer det e som uppträder och inte om sången e bra eller inte. Man ska tydligen va folkkär för att ta sig vidare. Jag hejade på Velvet och Michael Michailoff....och inte bara för att han e snygg utan för att sången va bra.

Efter mellan så skulle vi kolla på Empire Records. En film från 95 med gänget här ovanför. Men det va inte helt smärtfritt. Man va tvungen till att ha Divx på sin dvd för att det skulle funka. Och det hade vi men då va man tydligen tvungen att ladda ner nåt crap för att kunna kolla på det. Och jävlar vad Annika kämpade. Laddade ner och försökte bränna skivor och ha sig. Under tiden hann jag kolla på dam handboll, italiensk fotboll, biljard och Jackass. Men när vi precis hade gett upp så fick vi hjälp. Vilken jävla tur. Men vi fick se den på datan så Heffastolarna åkte ut i hallen. Och där satt vi, två och en halv timme efter att vi hade börjat att försöka se filmen. Tur att vi fick rätt på det för det va en jävligt rolig film.
Halv två bar det hemåt....för att en timme senare gå upp igen och köra iväg för lite bus. Ja det va trevligt.
Va sjukt trött idag på jobb men va fan....det e väl smällar man får ta :)

Imorgon börjar jag jobba sju på Mobilia.....Jippie :)

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Håller med om Christer Sjögren. Men Josse skojar du med mig????? Michailoff snygg?var tusan då? tycker han e skitläbbig hihi. puss puss

2008-02-11 @ 08:55:20
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Bus

Sjukt att ni såg just den filmen när det var typ en vecka sen jag sa till Mange att jag ville se den för det var så himla länge sen jag såg den. Han hade inte den blekaste om vad det var för film... hmmm

2008-02-11 @ 11:40:00
Postat av: sara

Samma här, det var sjuuuukt länge sen man såg den.

2008-02-11 @ 12:34:09
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Jirre

Sara: Ja han e ju sketasnygg! Inget fel på han :) Puss puss
Bea: Jag har aldrig sett den förrän i lördags....men den va skit bra. Klart sevärd :) Puss puss

2008-02-11 @ 20:44:48
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0