Kära nån

Va ju ett tag sen jag skrev så det e väl dags nu.
Alla hjärtans dag firades hemma hos Berglund. Det blev ostbricka :) Och gott va det. Vi fick en idé till hennes present också så det va bra.
Jag fick väldigt många presenter också. Har aldrig fått presenter innan utan bara kort och blommor. Men i torsdags haglade dom över mig. Jag blev skitglad.
Igår va det Let´s dance. Och då e man ju tvungen att dricka öl till :) Så det blev några Red Stripe. Annika passade på att rensa ut sin garderob också. Vi skulle ju stå på loppis idag.
Jävlar vad massa skit man kan sälja. Helt sjukt mycket crap. Vi tjänade ihop 1700 kr + ett könshår! Det va lite obehagligt. Men skönt att bli av med lite saker plus att man tjänade en slant.  Så nu ska jag gå och sanera mig! Kliar över hela kroppen.
Ikväll blir det mys hemma hos Sara och Jonas. Ska bli skönt fastän jag e aptrött just nu. Va uppe med tuppen imorse.
Nu kallar duschen.......och sköööönt ska det bli!

So long

Kommentarer
Postat av: Tirre

Ursäkta damen...du har visst fått presenter innan :(

2008-02-16 @ 16:04:10
Postat av: Jirre

Tirre: Nu förstår jag inte riktigt.....lite dålig mottagning här borta :) Puss puss

2008-02-16 @ 16:49:50
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0