Råååååååleeeeet :)

Igår va en rolig dag :)
Gick i skolan lite på morgoen. Kan väl inte säga att det va nån direkt som brukade allvar.
Efter skolan åkte jag och Annelie hem till Isabella och bakade. Ja jävlar vad vi bakade. VIssa bra, vissa mindre bra. Jag fick göra om mina kakor för dom råkade bli lite brända :(
På kvällen va det dax för julfest. Hämtade upp Veronika, Annelie och Sandra och körde hem till Isabella. Där va det livat :) Julklappsleken e rolig. Speciellt när det blir bråk om vissa julklappar. Jag fick med mig ett mega stort suddi hem iaf.
Efter festen så va körde jag hem en runda till Hanna och Martin. Där va det vissa som va lite packade :)
Ibland e det skönt att va nykter faktiskt. Speciellt imorse va det skönt.
Idag har jag bara hängt i kassan på jobb.
Jag såg tre kändisar, två pax, ett gammalt ligg och Marie i min klass. Hann inte riktigt prata med henne :(

Nu vet jag inte exakt vad jag ska göra. Funderar på att ringa till min kusin och fråga vad hon ska göra ikväll. Dricka alkohol antagligen :)

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Här bakas det som aldrig förr ;) riktig liten husmor är du nu :D puss puss

2008-12-20 @ 20:28:54
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Asså jag vet....vi bakade hur mycket som helst :) Puss puss

2008-12-20 @ 21:24:50
URL: http://.jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0