Nu e det jul här i mitt hus

Nä julen e över....har lite fler julklappar som ska delas ut :)
Kom precis hem från Tirre. Sov där inatt...orkade inte köra hem!
Jag fick många klappar igår. Ska köpa en ny kamera nästa vecka, e ju helt handikappad. Va i La en sväng också och bytte julklappar. Jag blev väldigt glad över alla julkklappar. Fick en liten tår i ögat när jag körde hem precis. Fint gjort!!
Jag har dom bästaste vännerna i hela världen :)

Nu ska jag snart in i duschen...min ena vapendragare e hemma :) Så vi ska ut och svira tror jag. Va hemma och hämtade lite proviant hemma hos mamma och pappa :)



Jag äter macka med räksallad och dricker cider :)

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Ja du hade ju varit snäll i år :D tack själv gumman för fina klappar :D man hade visst varit en snäll liten dam trots allt ;)puss puss

2008-12-25 @ 18:55:06
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Ja du e alltid snäll :) Puss puss

2008-12-25 @ 19:22:47
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0