Hiiiiiiimmma :)

Asså nu e jag hemma.
Har jobbat hela dagen. Marie va inne idag igen. Jag tror hon gillar mig :) Ha ha ha ha.....
Va en vända i Lödde också. Skulle egentligen till La men Sara va visst dålig :(
Så jag och Tirre körde ner till Ica maxi. Tirre ville hemskt gärna kolla på Idol-Kevin. Men vi såg inte till han där. Hon blev mäkta besviken ;)
Nu skulle jag egentligen behövt städa men det gör jag nog imorgon istället.....lyssnar nog vidare på Peter Jöbacks julskiva :) Micket bra!!!!

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Ja fy fan vad dåligt jag blev. Spydde som en gris när jag kom innan för dörren. Synd att det inte blev ngt mys, hade sätt framemot det. Men Det var bara för mig att hoppa ner i bingen :( puss puss

2008-12-22 @ 06:27:08
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Ja det va synd :(....men vi ses ju på onsdag :) Puss puss

2008-12-22 @ 22:34:32
URL: http://.jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0