Hårt

Blev nog en del dricka igår ändå....mådde inte så bra imorse nämligen.
Annika kom hit till mig vid åtta....sen åkte vi ner till stan. Va så rutinerade så vi gick till Etagé och tog en stämpel direkt. Sen skulle vi till Koi men vi kom på att vi inte ville. Så vi åkte lite skridskor på Stortorget och sen blev det en öl på Mello. Hann in en runda på CG också. Råkade hälla ut ett glas rött vin över mig och knasbollen. Blev lite blöta kan man säga.
Va inne en liten liten stund på Etagé sen blev det kebab :) Fy fan va gott det e.
Sparade dö mycket pengar också för jag tog bussen hem :)
Nu ska jag fortsätta tvätta sen ska jag självdö på soffan.

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Duktig du är som tog bussen ;) hoppas ni hade det kul. puss puss

2008-12-26 @ 14:37:22
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Josse

Sara: Ja jag kände mig väldigt duktig faktiskt :) Vi hade skitroligt :) Puss puss

2008-12-26 @ 16:27:46
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0