En lista :)

Jag gör en liten lista medans Sofie duschar

2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja jag blev vuxen :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade nog inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja några va där väl :)

4. Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland, Österrike, England, Brasilien och Argentina

5. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Pengar e ju aldrig fel

6. Vad var din största framgång 2008?
Att jag började skolan

7. Vad spenderade du mest pengar på?
Mig själv :)

8. Vad önskar du att du gjort mer?
Motionerat lite mer kanske

9. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingenting....

10. Hur många one night stands?
Ehhh kanske en

11. Favoritprogram på TV?
The Hills

12. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ehh japp

13. Hur tillbringar du nyår?
Med Sofie och lite jobbkompisar och sen förhoppningsvis Annika och Hanna

14. De bästa nya människorna du träffade?
Nya människor e väl som i min klass :) Och dom e ju bäst

15. Något du önskade dig och fick?
Ja massor

16. Något du önskade dig men inte fick?
Man kan ju inte få allt

17. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finns det säkert

18. Finns det någonting du ångrar med 2008?

Inte ett skit

19. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan?
Andra absolut

20. Hur tror du 2009 blir i sin helhet?
Hoppas det blir skitbra iaf....man får hoppas :)
Och så ska jag följa Saras nyårslöfte...

Nu e det min tur i duschen.....
Ha ett gott nytt år på er alla

So long


Kommentarer
Postat av: sara

vilket av dem?? det jag sa att du & sofie skulle lova varandra eller?? hehe puss puss

2009-01-01 @ 01:35:51
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Anonym

har ett inlägg på nr 10 ehhhhh lier lier fröken ohlsson eller skrev du fel på ett och etthundra lätt hänt

2009-01-06 @ 22:16:05
Postat av: Josse

Hanna???: Du ett one night stand e sånna man ligger med en gång och aldrig mer...dom andra har jag legat med flera gånger :)

2009-01-07 @ 20:14:15
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0