Tjo och tjim :)

Idag har jag och Sofie mest farit rundor. Först på Ikea där dom givetvis inte hade det vi letade efter så vi fick komma på nåt annat. Fast det blev också mycket bra. Sen in en sväng på Väla och handla lite alkohol. Det behövs alltid :) Körde och hämtade Sofies mamma och handlade upp hela Willys. Kändes nästan som det. Körde hem till Sofie och gjorde pajer. Fiii fan vad jag bölade. Jävla lök. Åt även laxkanelbullar :)
Min bror och la familia skulle komma hem till mina föräldrar och där bjöds det på grillat. Så där hängde jag ett tag för att sen köra tillbaka till Landskrona och klä in jävla bord i dukar. Såååå jävla tråkigt :( Men sniiigt blev det :)
Sen blev det karavan körning till Mc. Shit va roligt det såg ut!!! En efter en parkerade vi. Ha ha ha.
Nä nu ska jag gå och lägga mig. Måste ju va pigg imorgon!

So long

Kommentarer
Postat av: Caroline

Har du en bror? Har jag missat helt :) Duktiga ni är! kram kram

2008-08-09 @ 10:03:43
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Jirre

Caroline: Man kan ju inte veta allt :) Det e halvbror! Ja vi e så jävla duktiga. Svettigt va det. Kram

2008-08-09 @ 14:47:15
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0