Sliten gris

Fy fan vad jag har varit sliten idag.
Blev väckt kvart i två imorse!!
Gårdagen va sjukt rolig. Började att dricka lite på jobb sen gick vi till Koi och åt. Lika gott som alltid. Tog lite lång tid bara.
Sen gick vi till Moosehead och drack tills dom stängde. Och sist men inte minst Etagé. Första gången jag har varit där mitt i veckan och det har varit kö. Tydligen så va det 18 års gräns. Men vi hade roligt ändå :)
Jag och Annika blev ovänner med några snorungar när vi skulle äta kebab. För det e ju tydligen ute med det.....
På vägen hem snodde jag en skitstor kon som fick åka på min pakethållare.....hade sjukt roligt åt det :)
Nu blir det ett stor glas vatten och sen blir det nog SOTC om det visad idag!!

So long

Kommentarer
Postat av: sara

hahahha! du är rolig du :) puss puss

2008-08-21 @ 22:20:58
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Jirre

Sara: Ja jag gör mitt bästa :) Puss puss

2008-08-21 @ 22:51:43
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0