PAX :)

Trist att han inte klarade sig kvar så länge men jag tycker att han e snygg ändå!!!!



Nu lyssnar jag på ABBA :)
Ska bara borsta gaddarna sen ska jag bege mig ner till jobb och sen vidare till Izakaya Koi. Ska bli så jävla gott....har bara ätit muffins idag!!! Och druckit två öl, fler ska det bli.
Har ni tänkt på en sak??
I OS så har ju alla svenskar sjukt höga förhoppningar på alla som tävlar...för Sverige då alltså :)
Kanske inte alla men nästan. Hade det varit jag som hade tävlat så hade jag kännt mig så jävla dum om jag hade misslyckats....typ sprungit rakt in i en häck eller nåt! Men jag tycker att alla svenskar har varit duktiga fastän det inte har gått så bra. Att ta sig till OS e faktiskt sjukt bra!
Okaj jag ska nog inte dricka mer :)

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0