.....me röven full av tomater

Vilket jävla väder vi fick. Sjukt fint. Jag och Sara blev ganska välgrillade ute på havet! Har ett snyggt rött v på bröstet nu.
Helgen blev väldigt lyckad. God mat, god dricka. Tryckte så jävla mycket. Blev sjukt mätt. Det va ganska så mycket folk på Bakken. Hatar när dom sjunger Änglahund på danska. Den e liksom svensk.
Höll på att kissa på mig när Marcus ramlade av en karussell för barn.
Jag blev inte åksjuk en enda gång :) Bara inatt när vi sov. Kände hur det åkte hiss i halsen men jag klarade mig :)
Och vi fick våra äpple. Satt som en smäck i tänderna :)
Tack för en trevlig helg. Snällt att jag fick följa med :)

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Hahahah, alltid kul att ha med dig :D puss puss

2008-08-31 @ 19:57:52
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Jirre

Sara: Ja det e alltid lika roligt att hänga med er :) Puss puss

2008-08-31 @ 20:09:36
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0