Grande finale

Jag gick upp kl åtta imorse för att ringa till vårdcentralen. Det va första gången jag ringde. Kl halv fyra kom jag fram. Alltså jag väntade inte så länge i luren utan ringde olika gånger. Men gissa iaf vad jag fick för svar när jag äntligen kom fram. Tiderna e slut....försök nästa onsdag igen! Gaaaahhhhh
Nu ska jag göra sallad. Det e ju det ända jag får äta för min kusin :(
Sen e det finalen i Projekt Runway.......och direkt efter det e det SOTC. Konstigt att jag e trött på morgnarna.....

Men åhhhhh...har försökt i en kvart nu men jag kan inte lägga in nån bild. Så ni får va utan!

So long


Kommentarer
Postat av: Annika

Varför får du bara äta sallad?

2008-08-28 @ 12:24:35
Postat av: Jirre

Annika: Vi går tydligen på nån form av diet tillsammans :S

2008-08-28 @ 19:55:05
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0