Bäddat och klart

Gårdagen va ju för jävla rolig.
Mycket trevlig fest till att börja med. Goda pajer :) som räckte till alla som tur va! Och spriten räckte ju också.
Lärde några att dricka rosé med fanta och så lärde jag ut kanin dansen. Den va mycket uppskattad. och lite roligare när det va rave kanin dansen.
Tages va ju ingen höjdare. Som vanligt. Musiken va nåt utav det sämsta jag nånsin hört. Helt ärligt så hade jag nog kunnat göra det bättre själv. Och då överdriver jag inte!
När jag och Sara kom hem så va soffan bäddad. Jag fick tydligen inte sova inne i sängen :( Men jag överlevde :)
Sängen ser väldigt lockande ut nu. Imorgon ska jag och mamma till Köpenhamn och handla :) Tjohoo!

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Jag tyckte det var kärt att han hade bäddat åt dig :) fast jag sa att du fick sova i sängen om du ville. Blev inget pippilurat ändå ;) hehe!fick ju tänka på vår gäst hihi. Ha det så najs i Köpenhamn & handla lita till mig oxå ;) puss puss

2008-08-11 @ 13:08:16
URL: http://habibi.webblogg.se/
Postat av: Jirre

Sara: Ja det va väldigt kärt :) Nä jag hade på teven ett tag så jag hade ändå inte hört. Eller jag vet ju inte hur du låter men då hade jag skruvat upp ljudet :) Puss puss

2008-08-11 @ 17:30:25
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0