Vi gick och vi gick

Jag cyklade ner till stan innan för att träffa Annika. Vi käkade på Subway innan vi gick till Sir Tobys för att kolla fotboll. Det va ju inte jättemånga som va engagerade i Malmös match. Blev ett jävla liv när Göteborg vann, men inte så mycket som jag trodde det skulle va! Dom vann ju liksom ändå Sm-guld! Då kan man väl för fan fira lite!
Efter matchen så cyklade jag bort till Pernilla! Vi skulle ut och gå. Och jävlar vad vi gick! Till slut visste vi inte var vi va längre så då fick vi vända och gå tillbaka. Jag fick värsta skoskaven för jag hade inte direkt planerat att gå ut och gå så jag hade stövlar på mig. Aj aj aj! Sen blev det pizza och till efterrätt Dumle glass! Det va gott! Efter det så hoppade jag upp på min blåa fara för att cykla hem! Och nu e jag hemma och ska snart gå och lägga mig. Ska tvätta kl sju och sen blir det väl lunch med Annika som vanligt på måndagar!

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0