Trött....

Fan nu e jag helt färdig! Tur att jag e ledig i tre dagar nu :)
Har precis kommit hem från min bror! Han fyller 35 år idag så han hade kalas! Vi fick smörgåstårta! Fy fan vad gott det e!
Jag och Tessan blev ihopablandade! Hon tyckte nog att vi va väldigt lika för hon undrade om jag hade klippt av mitt långa hår!!!! Jag tänkte: Så jävla långt va det inte innan jag klippte mig och så jävla ofta träffar jag inte dig så att du vet hur långt hår jag har! Men sen såg hon Tessan och fattade att det va fel person hon hade snackat med!
Imorgon e det en helkväll med mina töser! Vi ska kolla fotboll och sen ska vi till T-bone och käka! Sen blir det väl någon drink nånstans! Va ju faktiskt en hel vecka sen jag drack sprit! *klappar mig själv på axeln*
Nu blir det sängen för mig!

So long

Kommentarer
Postat av: Tobias

riktigt skönt med helg asså :)

2007-10-13 @ 17:49:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Jirre

Tobias: Ja visst e det! Älskar att va ledig!

2007-10-14 @ 13:24:23
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0