Snart sängen

Ja då va man himma igen! Va och käkade hos mamma och pappa. Gott med mammas mat. E ju inte varje dag men äter det numera! Sen fick jag köra hem till Tessan och hämta mina saker. Äntligen har jag min pincett igen! Så nu har det plockats kan ni tro! Den va så saknad! Jag va tvungen att leka lite med Antwone också. Jävlar vilket liv det blev när jag skulle åka! Man känner sig inte så taskig då ju!
Han med ett litet depåstopp hemma hos Annika också! Satt och lyssnade på när hon och Annika pratade gamla minnen! Jag va nog för trött för att säga nåt kände jag! Förstår inte hur jag kan va såhär trött! Men det ska bli skönt att inte va bakis imorgon på jobb för ovanlighetens skull! Nu e det sängen som gäller!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0