Smarta ögon

Då va man hemkommen efter en dags slit! Började jobba klockan tolv vilket e ganska skönt! Har ofta sovmorgon och det gillar jag, men som en klok man sa, det e farligt för då går man ut mer! Ja det stämmer väl ganska bra!
Annika kom som en glad överraskning och hälsade på på jobb! Vi gick och käkade lunch och sen gick vi och kollade på nya brillor! Hittade ett par skitcoola röda som jag måste köpa efter jul! Va ganska snygg i dom om jag får säga det själv! Annika hittade också ett par!
Efter jobb så kom kusin och mötte upp mig. Sen gick vi och käkade på T-bone. Lika gott som alltid. VI planerade vår resa som vi ska göra nästa år! Kom fram till att vi ska åka till Las Vegas, sen blir det Los Angeles och sist men inte minst Hawaii! Ska bli så jävla skönt.....och roligt!
Nu ska jag gå och lägga mig! Slit och släng imorgon igen!

So long


Kommentarer
Postat av: Caroline

Nice nice....hoppas att även jag kommer iväg till Usa nästa år :) Puss puss

2007-10-24 @ 14:33:59
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Jirre

Caroline: Ja det ska bli riktigt kul! Du kommer nog iväg ska du se! Puss puss

2007-10-24 @ 21:28:24
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0