Saknar :(

Fy fan vad jag saknar L word! Tv 4 har ju kommit på den utmärkta iden att visa avsnitten på Tv 400 istället! Hur många har den kanalen liksom??


Jag längtar jävligt mycket tills filmen Sex and the city kommer! Hoppas nu bara att den e bra så att man inte blir besviken! Men det har jag svårt att tänka mig! Trodde ju att jag skulle bli besviken på slutet av serien men det va ju så jävla bra! Nån som vet när filmen har premiär???



Nu har jag kollat färdig på Greys.....hon kan ju inte dö! Jag har nog inte bölat så mycket till något på tv förutom Lejonkungen! Den va också sjukt sorglig!

So long

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det var sorligt men jag tror inte att hon är död på riktigt....vi får se på onsdag. Puss Puss

2007-10-04 @ 08:50:35
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: sara

Greys är världens bästa serie. Väldigt sorlig, men jag kunde inte hålla mig till nästa onsdag. Så jag vet vad som händer =) puss puss

2007-10-04 @ 16:32:19
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Tirre

Jag saknar också L word, taskigt som fan att visa fjärde säsongen på tv400. Jag håller med dig...vem fan har den kanalen???
Vi borde ju gå ut i strejk!
Puss puss

2007-10-04 @ 19:52:05
Postat av: Jirre

Caroline: Jag tror inte det heller faktiskt! Hoppas inte iaf :) Puss puss
Sara: Nä du kan ju aldrig hålla dig! Jag tror hon överlever iaf: Puss puss
Tirre: Ja det e ju helt sjukt! Taskigt som attans! Puss puss

2007-10-04 @ 21:47:03
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0