Pakisch

Tänkte bara klargöra en sak!
Om nån ringer till mig och jag inte svarar så kan det bero på två saker!
Att jag jobbar eller e upptagen på nåt annat håll eller att jag inte vill prata med personen i fråga!
Och i alternativ ett så ringer jag upp om jag vill prata med personen! Så om ni ringer och jag inte svarar men ringer upp sen så betyder det att jag gillar er.
Men i alternativ två så kommer jag aldrig ringa upp....och aldrig svara heller för den delen!
Så skit i att ringa till mig fler gånger!
Ja det va bara det jag ville skriva!

So long

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nog för att jag inte alltid håller med dig, men just i detta fallet ang tele-terror är jag helt på din sida... Svarar jag inte första gången så lär jag inte svara andra eller tredje gången heller. Men jag har också uppmärksammat att det oftast är killar som terror-ringer... Kan det vara så att de är lite långsammare och lite mer tröga att denna info inte riktigt har gått hem hos dem än???

2007-10-24 @ 19:39:02
Postat av: Jirre

Sandra: Ha ha...helt klart e det så! Du håller väl alltid med mig eller hur??? Puss och kram

2007-10-24 @ 21:30:05
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0