Lördagen i ord och bilder

Lördagen blev roligare än vad jag hade trott! Trodde att jag skulle somna men så blev inte fallet! Tur att man har kompisar som håller igång en!
Vi började hemma hos Sara och Jonas! Där dracks det diverse drycker! Men det e väl för fan inget fel på Gammeldansken??????
Precis när vi skulle gå så kom jag och Sara igång i soffan! Höll på att ramla över bordet så jag la ner det ganska snabbt!
Nere i stan så va vi väl runt överallt tyckte jag! Men jag höll mig lugn som vanligt ;)
Inne på Tages va det en del folk! Jag satt mest med Jonas och CO och kollade på alla stimmiga som dansade! Men det va också kul! Jag drack två Red Bull och sen när alla ville hem vid halv fyra så ville inte jag gå hem! Då va jag pigg igen! Fick pratat med mitt pax också......paaaaaaaaax säger jag bara!
När vi hade hämtat jackorna så kom världens bästa låt! Så Sara och Tirre drar igång värsta dansen! Och jag höll på att dö som jag skrattade. Sen kom Bea också igång! Svetten rann i pannorna på dom! Fy fan vad roligt det såg ut!
Men efter det så körde vi hem! Först en liten runda inom Statoil för att fylla på matförrådet!
Här e lite bilder från kvällen:
273497-160
Jag höll mig på min kant kan man säga!
273497-161
Amen va fan!!!!!! :)
273497-162
Födelsedagsgrisen, Tirre och Jonas
273497-163
Oj då, vad hände här????
273497-165
Gammeldansken kom fram så klart!
273497-164
Da forbiddan dance!

Nu måste jag samla ihop mig. Ska cykla snart!

So long

Kommentarer
Postat av: Sara

Tjoho vilken kväll! Magsik som alltid med oss "galningar" Norpan var helt vild oxå =) tack för en underhållande kväll =) puss puss

2007-10-28 @ 13:59:03
Postat av: Sofie

fullt ös...=)du såg inte riktigt så oskyldig ut på saras bilder.. haha...jag tittar ner nästa helg, försöka få en date då.. puss o kram

2007-10-28 @ 20:59:20
Postat av: Tirre

Haha, jag garvar fortfarande!
Undrar vad som flög i oss, vi var verkligen helt sjuka i huvudet, men shit så roligt vi hade!!!
;) Puss puss

2007-10-28 @ 21:02:29
Postat av: Jirre

Sara:Ja alla va ju helt galna helt plötsligt. Men det gillar jag. Puss puss
Sofie: Jag e alltid oskyldig ;)Ja då måste vi ju träffas så klart! Puss puss
Tirre: Ja folk undrade nog va ni gick på! Puss puss

2007-10-28 @ 22:20:53
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0