Lite arg

Kollade precis min post. Hade fått brev från Collero. Jag skulle betala 200 kr för att jag inte hade avbokat ett party! Men ändå när dom ringer varje gång säger jag att jag inte vet när jag kan men då säger dom att det bara e till att avboka! Men om man nu glömmer bort det då? Nu har jag fått en ny tid i januari men jag kommer inte att vilja ha det då heller! Och ringer jag och avbokar så kommer dom ringa om en ny tid! Så jävla jobbiga!
Och så letade jag efter mina nya solglasögon som jag vill köpa! Men nu helt plötsligt så finns dom inte kvar på den sidan som jag har kollat på dom innan! Det skiljer ändå 1000 kr mot om man köper dom i affär eller på nätet! Vill så gärna ha dom men dom verkar ha gått upp i rök!
Så nu ska jag sura vidare med att gå och lägga mig på riktigt!

So long

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men säg att du inte vill hålla i deras tråksexparty. Det gjorde jag efter mkt tjat! Puss puss

2007-10-24 @ 14:34:50
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Jirre

Caroline: Ja jag får nog ta och ringa dom och säga till på skarpen! Puss puss

2007-10-24 @ 21:26:45
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0