Julen e här

När jag hade kört Tirre till hennes jobb så va jag tvungen att gå in på Centan för att köpa en skjorta. Och när jag ändå va i närheten av Maxi så stack jag in där och skulle köpa pålägg till min frukost! Och vad hittar jag där inne?????Jo, Jossekatter! Fy vad goda dom va. Fortfarande varma när jag tog i dom! Såklart så pillade jag ju på alla där låg. Och slickade på några också!
Börjar inte jobba förrän halv fyra idag. Men vi har öppet till nio och sen e det fest efter det! Blir väl samma runda som förra året kan jag tänka mig!
Nu ska jag ner och sola. E ju helt frusen!

So long

Kommentarer
Postat av: Bus

Jag hörde minsann att du hade varit inne hos Tirre å gett henne en Jossekatt... men ingen till MIG???? Jag är typ 2 cm från Tirre å står här och hungrar till döds.... =(
Jag vill ju också ha Jossekatter.... =( Snyft!!!

2007-10-25 @ 13:21:20
Postat av: Jirre

Bus: Amen förlåt...jag glömde bort att du va så nära! Ska komma ihåg det tills nästa gång! Du ska få en extra fin present på lördag! Puss puss

2007-10-25 @ 13:53:42
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: sara

Hey! men jag då??? jag vill oxå ha!!!!! ;) puss puss

2007-10-25 @ 14:25:36
URL: http://habibi.webbblogg.se
Postat av: Jirre

Sara: Ja men du ska ju klart också få. Jag kör min vanliga tur runt Skåne och levererar Jossekatter. ;)
Puss puss

2007-10-25 @ 14:44:48
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: Tirre

Hahaha, där ser ni vem som betyder mest!
;)
Tirre+Kinen=sant 4-ever!

Hahaha.....
Puss puss

2007-10-25 @ 16:04:14
Postat av: Sara

JAAAAA =) det uppskattar jag.
Jaja Tirre... så jag och bus betyder inget....jaja, bra att veta ;) puss puss

2007-10-25 @ 17:37:05
Postat av: Bus

Ja ja Tirre...så det är så mycket vi betyder för dig... hmmmmmm.... =)

Josse får bli nästa Jossekatts-leverantör!!!! =)

Puss puss

2007-10-25 @ 18:27:21
Postat av: Tirre

Oj oj oj...värsta sura minerna här ja!
Hahaha, jag driver ju bara med er.
ALLA pumorna är ju lika bra!
Puss till ALLA ;)

2007-10-25 @ 19:29:54
Postat av: Jirre

Till alla: Jag lovar att tänka på er nästa gång jag handlar jossekatter! Ni ska alla få vars en! Hoppas alla blir nöjda och glada då! Jag tycker om er alla lika mycket! Puss puss på alla

2007-10-26 @ 12:07:51
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0