Jävlar i havet

Jag och Annika skulle fira en sak igår som hade hänt, eller snarare som inte hänt! Och jävlar vad vi firade!
Först käkade vi spetta och drack öl och sen drack vi lite mer öl. Sen va vi tvungna att gå in på Taboo och utreda vissa saker! Vi tänkte göra en liten mellanlandning hemma hos Annika innan vi gick till Debaser. Men vi kom aldrig riktigt därifrån! Vi hittade en bag in box med vitt vin som stod och kallade på oss i kylen! Så den va vi ju tvungna att dricka upp! Sen va det kört! Jag va tvungen att sova hos henne annars hade nog polisen tagit mig för rattfylla på min cykel! Vi somnade på hennes badrumsgolv iaf! Ha ha ha. Fy fan vad roligt jag hade tror jag! :)

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0