Jaaaaaaaaaaaa

Imorgon e jag ledig! Ska bli så skönt! Men det e väl säkert nån som ringer och väcker mig. Vissa e ju bättre på det än andra!
Har jobbat hela dagen. Har varit skitmycket folk hela helgen! Asjobbigt. Dessutom brände jag mig på en glödlampa idag! Shit va det gjorde ont. Det svidur fortfarande!
Jag har träningsvärk på baksidan av mina lår. Kan inte riktigt förstå varför! Det e inte så att jag e nån hejare på att träna! Jag spelade iofs död ett tag igår men det kan väl inte spela så stor roll!
Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa min bok som jag har önskat mig i julklapp men som jag redan hade visst! Ops. Så alla som jag har sagt till att jag önskar mig Nobels testamente så har jag redan den!

So long


Kommentarer
Postat av: sara

jag tror nog du har haft lite avancerade övningar hehehe ;) puss puss

2007-10-22 @ 17:28:23
Postat av: Jirre

Sara: Jaså det tror du! Ja kanske med mig själv ;) Ha ha ha! Puss puss

2007-10-22 @ 17:50:42
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: sara

eller så var jag med, som jag brukar i dina drömmar ju hihi ;) puss puss

2007-10-22 @ 18:20:44
Postat av: sara

eller så var jag med, som jag brukar i dina drömmar ju hihi ;) puss puss

2007-10-22 @ 18:20:54
Postat av: Jirre

Sara: Ja det kan man ju aldrig veta! Det e ju inte helt omöjligt! Puss puss

2007-10-22 @ 18:23:01
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0