Inte alls beredd på det

Igår skulle jag bara ta det lugnt tänkte jag. Men Cicci fick mig ganska snabbt på andra tankar! Jag va nog inte så svårövertalad tror jag!
Jag fick skjuts till Hjärup och väl där så blev jag helt plötsligt vinansvarig! Försök öppna en vinflaska utan öppnare! Till slut fick jag knacka på hos en granne som öppnade i kalsonger! Pinigt! Men vi fick en jävla öppnare iaf. Tror ni att det hjälpte???? Nope! Fy fan vad vi fick slita! Till slut hörde vi det underbara ljudet och det va bara till att dricka!
Sen åkte vi tåg till Malmö. Jag va tydligen taskig på stationen mot en kille men det tyckte inte jag! Det va inte så att jag bad han prata med mig!
Vi tog bussen hem till Pernilla och sen taxi till Stortorget! Mot den lilla kön på Etagé. Tror nog att vi stod där i en timme! Vi hann till och med gå till BK två gånger för att handla mat!
Till slut kom vi in iaf. Och jag hade skitroligt! Såg en massa knepigt folk som vanligt. Ibland undrar jag hur folk tänker när dom klär sig!
Vid fyratiden försvann Pernilla iväg och några minuter efter det så va det min och Ciccis tur! Vi tog en taxi åt varsitt håll för lite trevligare saker! Nice :)
Va sådär kul att jobba! Tror inte att det berodde på spritintaget utan mer på sömnbristen!

273497-140
Det va inte så lätt med vinet!

273497-141
Min favoritcider som man bara kan köpa ute! Och shit vad jag passar på då!

273497-142
Goodlooking motherfuckers :)
273497-143
Minns inte riktigt vad vi skrattade åt men vi ser ut att ha dö roligt!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0