En bra kille

Den där Otto e för jävla bra! Hans glass e nog den godaste jag vet tror jag! Åt banan-choklad innan och nu sitter jag och käkar päron-choklad! Kunde liksom inte bestämma mig i affären så det fick bli båda!
Nu börjar verkligen hösten komma. Ser inte fram emot det. Mörkt när man går till jobb och mörkt när man slutar. Man blir ju helt deprimerad! Kanske ska iväg på lite gästspel i diverse städer runt om. Får väl se om jag hinner för det första. Känns som att man ska jobba alltid! Men det löser sig nog får jag hoppas! För det hade varit roligt att komma iväg!
Nu ska jag övergå från att sitta till att ligga! Inget räligt alltså. Bara sova :)

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0