Det sjukaste jag har sett

Fy fan vad jag och Annika skrattade när vi hade gått ut från jobb! Vi går där i godan ro så helt plötsligt kommer det en stor pudel springande och efter pudeln så kommer en äldre dam på en liten sparkcykel. Iklädd stövlar och en leopard kjol! Det slutar inte där. Hon åkte på sin sparkcykel mot trafiken för att hon skulle hinna med sin buss. Och när hon väl e på bussen och har betalt så hoppar hon på sin spark och åker igenom bussen. Fy fan vad roligt det såg ut. Mina tårar rann!

Jag har ingen pincett hemma och håller på att bli galen! Det e det enda jag e beroende av. Jag har alltid en pincett med mig i väskan men nu har jag glömt den i Tessans bil. Mycket jobbigt att inte ha den här!

So long

Kommentarer
Postat av: Caroline

Till en öde ö hade jag lätt tagit med en pincett! Puss puss

2007-10-19 @ 21:48:17
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Jirre

Caroline: Oh yes, det
hade jag lätt också gjort! Måste ha glasögon imorgon för att dölja mina buskiga ögonbryn! Puss puss

2007-10-19 @ 22:38:06
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0