5 i topp

Jag och Annika diskuterade en sak. Om man fick ligga med vem man ville i hela välden, vem skulle man välja då? Det får bara va fem stycken! Det va jävligt svårt faktiskt! Man måste ju tänka till lite! Om man hade valt Persbrandt tex så finns ju risken att man kan ligga med han! Han bor ju ändå i Sverige och har ju setts i Malmö! Så efter mycket tänkande så har jag kommit fram till min lista som ser ut så här:
1.Josh Duhamel
Go to fullsize image

2.Justin Chambers
Go to fullsize image

3.David Beckham
Go to fullsize image

4. Mads Mikkelsen
Go to fullsize image

5. Martin Synnerö

image168

Ja det va min lista!
Hur ser er 5 i topp ut?

So long


Kommentarer
Postat av: sara

Min älskling såklart ;) men om jag hade varit singel så hade det blivit.
1. Olof Mellberg
2. Stefan Lövgren
3. Ryan Reinolds
4. Martin Stenmarck
5. Brad Pitt

2007-10-31 @ 14:56:10
URL: http://habibi.webbblogg.se
Postat av: Jirre

Sara: Inte helt otippat med Mellberg :) Du kan få behålla dina för dig själv. Jag vill inte ha dom! Puss puss

2007-11-01 @ 20:38:40
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0