Va fan hände??

Ja det kan man ju fråga sig??? Hur fan e det möjligt att Petter Hansson får ett pris för bästa back???? Man kan ju undra om det e dom blindas förening som har röstat!
Nä tacka vet jag Zlatan! Han e min favvis kan man säga! Hur cool som helst!
Jag fick ett litet ryck innan och började tok plocka undan alla saker här! Funderade på om jag skulle ta och spika upp en hylla men det får nog vänta!

På lördag e det dags för fotboll! Så den som e sugen! Säg till! För jag tänkte att man kunde dricka lite öl här hemma och sen boka bord på T-bone och käka där lite! För att sen gå vidare till Sir Tobys och kolla på fotboll! Så bara hojta till om ni e sugna!
Nu ska jag gå och lägga mig och ta igen missad sömn från inatt!

So long

Kommentarer
Postat av: sara

count me in =) puss puss

2007-11-13 @ 08:05:49
URL: http://habibi.webbblogg.se
Postat av: Tirre

Ja jag är också med!!!
Jag är redan hungrig!!!
Puss puss

2007-11-13 @ 09:47:12
Postat av: Anonym

Sara: Va bra. Då skriver jag upp dig på listan! Puss puss
Tirre: Du kanske ska äta nåt innan dess iaf. Puss puss

2007-11-13 @ 19:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0