Tackar Tirre :)

Idag blev jag iväg dragen på en hemlig sak!
Tirre kom hem till mig vid två och då började vi dricka öl! Kvart i fyra kom hennes pappa och hämtade oss. Han körde Malmö runt två gånger innan vi till slut körde till Svt ute vid Jägersro! Där skulle vi va med som publik i Svt:s Stå upp! Det e Thomas Järvheden som e programledare och programmet går ut på att historierna  som berättas e publiken egna. Så det e sanna och jävligt roliga historier!
Så vi får väl se på onsdag om vi e med. Risken e nog stor eftersom vi satt bredvid dom vars historier berättades! Kan bli intressant att se! Det va jävligt roligt iaf.
Efter det tog vi bussen till stan. Sen så gick vi och käkade på Via Veneto! Vi va så jävla hungriga. Hade bara ätit salta pinnar på hela dagen! Men när manten kom in så trycktes den snabbt som fan! Och gott va det!
Nu ska jag gå och lägga mig snart. Ska tvätta imorgon kl 7!

So long

Kommentarer
Postat av: Tirre

Jag som tackar hjärtat!
Hoppas du hade lika skoj som jag. Vår kvalitetstid är alltid lika
grym.
Många skratt, lite öl, god mat, och det perfekta sällskapet!
Älskar dig!
Puss puss

2007-11-11 @ 22:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0