Mosen e slut??????

Kvällen började hemma hos Annika! Vi gjorde tacos! Hade nästan glömt bort hur gott det va. Man blir så sjukt mätt. Men det va gott. Efter lite förfest så gick vi ner mot stan. Tänkte först gå till Hipp men sen så ringde det ett rötägg så vi fick ändra våra planer så vi gick till Etagé istället. Kom precis när kön inte va så lång men det tog tid ändå. Vi gick bara in och tog stämpel sen så gick vi till C&G! Där slapp vi stå i kö. Bara travade raka vägen in och beställde vår favoritdrink! Två blev det faktiskt! Vid tre så gick vi tillbaka till Etagé. Där röjde vi runt på dansgolvet kan ni tro! Va längesen man dansade till Leila K. Men roligt va det. Vid femsnåret traskade vi mot Stippes. Fick en Helsingborgare på halsen som inte hittade dit han skulle. Så vi fick ju följa han! Snälla som vi e!
Sen så gick vi till Stippes och skulle äta tänkte vi. Men ikke! Nä för att mosen va slut?????? Hur fan kan det hända liksom! Så det blev ingen mat där utan vi gick hem istället! Jag tog min cykel och när jag kom hem så hittade jag spagetti och köttfärs i kylen. Fy fan vad gott det va! Så vid halv sju så gick jag och la mig.

273497-175
På g för en utekväll!

273497-176
Das partyextravaganza!!!!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0