Kaos och kalabalik AB

Jag har döpt om Triangeln! Numera heter det kaos och kalabalik AB! Med tanke på hur det va där idag så e namnet inte helt fel!
Vakterna fick stänga centrat för att där va för mycket folk! Då försökte dom storma in dörrarna! Dom lyckades på vissa men kom aldrig ända in! Lastintaget är också ett alternativ att ta sig in på! 70 st småungar!
Fy fan vad mycket folk där va! Inte en jävel i butikerna, alla va på torget och däromkring! Värsta gängbildningarna när man kom ut därifrån! Polisen spärrade av gator! Blev slagsmål för att dom skulle ta sig in, och då va konserten slut!
Jag och Antwone fick en liten titt på han iaf! Vi dansade till Because of you! Sen gick vi!
Ja shit pommes säger jag bara! Kan ju hoppas att det inte händer fler gånger!

Har precis lagat spagetti och köttfärssås! Blev till två matlådor också! Perfekt! Ska snart gå och lägga mig. Blir en lång dag imorgon! Åtta till kvart över sju! Tjohoo!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0