Zlatan

Hur stora e oddsen egentligen? Vi satt ändå och snackade lite fotboll. Madde säger: tänk om Marcus Allbäck skulle gått förbi här nu?
Och då säger jag: ja men tänk om Alexander Östlund skulle kommit då?
Och samtidigt som jag säger det så tänker jag på Zlatan men samtidigt att risken e kanske större att Östlund kommer förbi än Zlatan så jag säger väl Östlund. Och fem minuter senare så står Zlatan bredvid mig....och då menar jag bredvid. Alltså en halv meter från. Hade jag slängt mina trosor i väggen då så hade som fastnat där. Mitt år e gjort. Jag sa till Aj och Madde att jag inte skulle va sur en enda dag resten av året och jag ska dricka på midsommar. Det vet vi ju hur det brukar sluta.
Men iaf....jag e väldigt nöjd just nu :)
Så nöjd så att jag inte tror att jag kommer somna. Fastän att jag kom hem helt dyngsur av regnet så e jag jävligt glad. Nu ska jag försöka somna iaf.

So long

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sedär, bra att zlatan tog ditt förnuft till fånga ang midsommar ;) puss & kram

2007-06-22 @ 16:06:36
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Jirre

Caroline: Ja det va bra, men så här dagen efter kan man ångra sig...mår inte hallonbåt! Men jag e glad att jag drack, hade nog inte haft så roligt annars! Puss och kram

2007-06-23 @ 17:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0