Tjuvade lite

Hittade lite frågor på en annan blogg som jag snodde!
1. Vad tänkte du när du såg dig själv första gången i spegeln i morse?
Shit va min lugg e vågig när jag har sovit

2.Hur mycket kontanter har du på dig?
Inte ett rött öre...luspank i en vecka till

3.Vilket ord rimmar på test?
Fest så klart

4.Favoritplanet?
Jorden så klart

5.Vem ligger fyra på din missade samtal lista i mobilen?
Min syster tror jag

6. Vilken är din favoritsignal på din mobil?
Ukrainas bidrag till eurovision

7.Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Ett vitt linne

8.Sätter du etiketter på dig själv?
Nä det händer väl inte så ofta

9.Vad e det för märke på skorna du har på dig?
Har inga just nu

10.Ett ljust eller mörkt rum?
Det beror på vilka aktiviteter som e aktuella

11.Va gjorde du vid midnatt?
Sov antagligen

12.Vad stod det i ditt senast mottagna sms?
Min telefon dog, ringer snart, sitter och bajsar

13.Var ligger ditt närmaste seven-eleven?
Vet inte...ligger ett vid möllan typ...kan va det

14.Vilket uttryck använder du mest?
Herregud

15.Vem sa du jag älskar dig till sist?
Vet inte...säger inte det så ofta

16.Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Ett mansbröst :)

17.Hur många olika sorters droger har du nyttjat dom senaste tre dagarna?
Inga om inte alkohol räknas

18.Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Inte en enda

19.Vilken ålder har varit bäst hittintills?
20 va en bra ålder

20.Din värsta fiende?
Hur många timmar har vi på oss???

21.Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Jag, Tirre, Sofie och Anna på en uteservering i Köln i väntan på Sverige-England i fotbolls vm....Ett år sen idag faktiskt

22.Vad va det senaste du sa till någon?
Hej då tror jag

23.En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Millen helt klart...jag kan köpa vingar för pengarna :)

24.Gillar du nån särskild lite extra just nu?
Kanske jag gör

25.Senaste låten du lyssnade på?
Va nog Timbaland...the way i are heter den nog


Så ja det va det hela....mycket nöje

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0