Svettigt

Nu har jag precis cyklat ner till stan och hem till Aj. Ibland önskar jag att jag bodde närmre city. Sluppit fara rundor på cyklen så mycket. Har faktiskt skrivit en intresseanmälan på en nyproduktion av lägenheter vid folkets park. Fast dom e inte klara förrän december 2008, men jag har ju inte direkt nåt behov av att flytta så jag kan ju faktiskt bo kvar här ett tag till.
Iaf, jag och Aj va ute och gick en runda i slottsparken. Sjukt mycket gäss va där, fick gå värsta omvägarna för att vi inte skulle komma för nära. Mycket obehagliga djur det där. Där kan man gå i godan ro och så rätt som det e så sitter det en gåsnäbb över hälsenan! Inget trevligt alls!
Men det jag ville komma fram till med detta inlägget va att det va skönt att va ute och gå i parken. Ja det va nog bara det.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0