Rätt så nöjd


Va precis och hämtade kläder som jag hade beställ på Ellos! Lite tantvarning på det kanske. Men man ska aldrig underskatta, jag blev ganska nöjd faktiskt! Förutom färgen på ett av linnena, det va nog inte riktigt vad jag hade tänkt mig!
Funderar på att skaffa Ica-kort också så att jag kan håva in fler vuxenpoöng! Fast jag e ju vuxen. Eller? Ibland känns det som att man e dögammal men vid andra tillfällen känner man sig skittramsig! Men det beror väl lite på vem man umgås med förstås!

So long

Kommentarer
Postat av: Bambi

Jag har Ica-kort!! Ja, det är många vuxenpoäng, för man får sån ordning på allt och tillvaron lägger sig till rätta. Kort sagt jäävligt bekvämt. Jag röstar för!
Thou shalt not fear the unknown..
puss//Bambi

2007-07-01 @ 11:10:27
Postat av: Jirre

Bambi: Har du?? Ja då kanske man skulle skaffa det också då...e väl bara en tidsfråga egentligen!
Puss och kram

2007-07-01 @ 21:08:54
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0