Pisseväder

E det inte lag på att det ska va fint väder när det e midsommar? Bara undra, för här e det inte alls fint väder, regnet öser ner och dom som har tupé får hålla i den för det blåser ganska bra också.
Nu ska jag samla ihop mig själv och mina saker och sen ska jag köra till Lödde. Ska hämta Tirre när hon slutar jobba och sen ska vi in på Maxi och handla skor :) och bröd. Och så ska jag hem till mamma och pappa och slänga ihop lite pastasallad och chivapchichi eller hur det nu stavas.
Sen bär det av till La och lite midsommarfirande. Ska bli väldigt trevligt. Hoppas bara en viss häxa inte förstör den! Ja du vet vem du e! Nä nu måste jag nog sätta fart!

So long

Ps. Vet nån när Las Vegas går i repris? Missade ju det igår för jag träffade ju Zlatan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0