Mys i Folkets park

Idag har jag, min syster och Antwone varit i Folkets park och myst hela dagen! Åkt lite karuseller, ätit korv och glass och legat och vilat oss på en filt i skuggan! Va nog precis vad jag behövde faktiskt idag.
273497-5
Det gällde tydligen att hålla i sig för bilen slirade på två hjul i svängarna
273497-6
Mosters mobil e hett eftertraktad

Nu ska jag nog slänga mig framför tvn och se om där e nåt att glo på. Hoppas det e lika fint väder imorgon så att man kan lägga sig i nån park och läsa en bok. Behöver lite färg på benen!

So long

Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Fan va söt han e!!! Jag vill ha han! =)

2007-06-26 @ 12:01:32
Postat av: Jirre

Kusin: Nä du får inte han, du får faktiskt skaffa en själv! Puss

2007-06-26 @ 20:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0