Midsommarfirandet

Ja herregud, va ska man säga! Vilken jävla fest! Blev väldigt berusad igår. Mådde inte hallonbåt innan idag! Men fy fan vad roligt jag hade det. Väldigt god mat, trevligt sällskap (dom flesta iaf) roliga lekar och mycket drickande! Fick sova på soffan inatt eftersom jag kom sist hem till vårt vandrarhem. Men då hade jag redan sovit lite i en annan säng så det gjorde inte så mycket. Stick, du bor inte här! Ha ha ha, mycket roligt!

E väldigt glad att jag har så bra vänner som man kan ha roligt med och som tar en för den man e? Fast inte alla indianer e med i kanoten hos mig alltid så e det ingen som bryr sig direkt. Mycket glad att jag har er!

273497-3
Pumornas årliga midsommarkort
273497-4
Hela festen i väntan på att jonas aka lekledaren ska ge instruktioner

Kommentarer
Postat av: sara

Haha, Ja det var sjukt kul som vanligt =) men e det värt det dagen efter??? Absolut....om man har haft en lyckad kväll ;)Göran eller Ludmilla?? i resten av ditt liv hahaha. Puss puss

2007-06-23 @ 22:17:25
Postat av: Jirre

Sara: Det e absolut värt det...men jag trodde fan att jag skulle stryka med innan idag! Mådde inte alls bra. Jag tar Göran....han har nog mest pengar!
Puss och kram

2007-06-23 @ 23:27:06
Postat av: Caroline

Hehe....det var en mycket rolig kväll. Kul att se dig i ditt esse och tack för slicken i ansiktet ;) Puss & Kram

2007-06-24 @ 12:30:35
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Jirre

Caroline: Ja det va verkligen skitkul! Hann jag med att slicka dig i ansiktet också...jag hann nog med det mesta den kvällen! Tack för vilopausen..den behövdes verkligen!
Puss och kram

2007-06-24 @ 12:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0