Fira lille midsommarafton

Snart ska jag cykla hem till Aj. Madde kommer också dit, för vi ska fira lille midsommarafton. Kanske dricka lite skumpa som jag fick på jobb i morse för lite insatser utöver det vanliga. Mycket trevlig överraskning. Nä men lite bier får det väl bli ikväll iaf.
Jag och la familia va och handlade på Maxi innan idag. Shit va mycket folk. Men jag fick nog ihopa det jag skulle iaf. Ska bara laga det också och sen e det nog ingen som vill äta det :) Jag ska äta det iaf...och gott ska det bli.
Nä nu måste jag nog göra mig i ordning för mitt firande. Slänga mig in i duschen och dra på mig lite kläder sen bär det iväg på den blåa faran. Det e min cykel alltså. Bara så ni inte tror att jag ska köra bil när jag har druckit!

So long

Kommentarer
Postat av: sofie

ta de nu lugnt o gör inget jag inte skulle gjort.. haha.. om vi inte hörs imorgon så Glad midsommar på dig gumman!! o ta de lugnt med pilarna.. puss o kram

2007-06-21 @ 20:44:59
Postat av: Jirre

Sofie: Yeeeeeeees, jag får fria händer då alltså. Ska kasta pilar på Lottie, dom kommer hon inte undan.Ta det lugnt med spriten. Nu ska jag drömma om Zlatan.
Puss och kram

2007-06-22 @ 00:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0