Vilken otippad kväll

Ja var fan ska jag börja...vi började på Lilla torg iaf! Jag, Cicci, Pernilla, Bambi, Helena och Eva! Lite senare drog Bambi till Möllan men då anslöt Sabina istället! Hon fyllde ju år dagen till ära så man fick ju bjuda på lite dricka! Ville ju inte att hon skulle va torr i strupen!
Efter mycket skratt och mycket dricka bestämde jag, Pernilla och Helena oss för att gå till Etage! Oh my god va roligt det e att kolla på folk som dansar...ha ha...vi höll nog på att kissa på oss!
Men vi hittade lite roligt folk som vi dansade med och några att vila ögonen på! Ibland undrar man vad vissa tänker med när dom går ut, och framförallt om dom har sett sig själv dansa....shit pommes alltså!
Men iaf......väl ute från Etage så blev vi ju lite hungriga så vi fick ju gå till Mc! Satt och kollade bilder i min kamera när vissa som va med på bilderna plötsligt dök upp...folk som jag aldrig har sett i hela mitt liv! Kan ju säga att där va 150 bilder från igår och jag har kanske tagit 15 av dom! Va fan hände egentligen?
Efter Mc tog vi våra cyklar och skulle cykla hem när jag kom på den smarta idén att cykla till Chokladfabriken och vänta på Jason....han jobbade så han skulle sova hemma hos mig! Och jag väntade och väntade och kvart över sex så va han färdig! Tjohoo....bara till att gå hem då med en massa sand i skorna! Nice!
Ja så klockan sju gick jag och la mig iaf......men fy fan vad roligt jag hade det!
Här kommer lite bilder från kvällen!
273497-11
Födelsedagsbarnet och moi
273497-12
Vilken läcker tunga du har Cicci....eller ska man kalla dig Anna-Margareta kanske?
273497-13
Mycket trevlig att vila ögonen!
273497-14
Vissa ska ju dricka mer än andra.....så typiskt dig ;)
273497-15
Ja va ska man säga????

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Snygg fläck du har på kaninen ;) ja era jäkla suputer hahaha. puss

2007-07-09 @ 16:29:41
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Jirre

Sara: Ja jag vet! Hade en på andra lite tidigare på kvällen också!
Puss puss

2007-07-09 @ 17:57:05
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0