Soft idag

Låg på soffan tills klockan fyra idag....väldans skönt! Sen begav jag mig ut i regnet och hem till Lödde! Va ju tvungen att hälsa på sjuklingen.....stackarn har fått vattenkoppor!
När jag hade varit social där ett tag så körde jag hem till Tirres föräldrar för att käka lite! Det blev fläskfile i svampsås med ris! Smakade mycket bra!
Efter en liten brottningsmatch i soffan så blev det filmmys och massor med godis! Minns inte riktigt va filmen hette men det kan ju kvitta för den va sådär! Men han som hade huvudrollen va faktiskt ganska snygg! Men inte lika snygg som Rafael Edholm som dök upp i Beck-filmen! Very nice ögongodis!
Nu ska jag försöka sova....regnar som fan ute nu!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0