Så där ja

Blir ingen grillning! Kanske Mello west för en liten drink....undra om man kan diska istället för att betala?
 Detta känns som kristi himmelfärds seglingen men jag har 32 kr i min börs! Lite trist så här en vecka innan man får lön! Tur att man inte har semester nu för då hade jag inte kunnat göra ett skit :( Men det kommer väl förhoppningsvis ett tillskott på fredag. Och sen ett till lite längre fram när man får tillbaka på skatten! Tjohoo! Då jävlar! Jag kommer aldrig lära mig att ha hand om pengar! Om man träffar nån man nån gång så kan man ju hoppas att han e bättre på det än vad jag e! För jag suger verkligen på det! Men det e ju så roligt att handla, och man behöver ju alltid verkligen det man köper! Eller hur? Man går ju inte och handlar nåt onödigt! Typ skor som aldrig har blivit använda men som e såååååå roliga att ha!
Ja ja...säger i mitten på varje månad att jag ska skärpa mig men det händer liksom aldrig att det blir så! Men jag måste ju växa upp och kunna ta hand om mig själv för fan!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0