Ölhävararmen

Tror jag har fått en inflammation i axeln! Jag har själv ställt den diagnosen iaf! Men det gör väldigt ont och dom på jobb tror också att det e en inflammation! Trist!
På lördag ska jag till Trellehulle och festa loss! Enligt mitt horoskop så ska jag träffa nån på dansgolvet så vi får väl se om min drömprins från förra inlägget infinner sig! Drömma kan man ju! Ska se om jag kan få med mig nån gammal partyprisse så jag inte behöver va själv med en massa infödingar! Skulle ju varit dötrist :)
Men men, det löser sig nog! Kul ska jag ha iaf och full ska jag bli!
Imorgon ska jag städa här hemma för det e tydligen nån som ska ha fest här när jag e iväg! När katten e borta....

So long

Kommentarer
Postat av: Bambi

... så ska Bambi och alla skogens djur dansa på bordet! Tjo!!

2007-07-05 @ 00:55:20
Postat av: Jirre

Bambi: Ja det kan jag tänka mig! Ni ska nog få igen nån gång!
Puss

2007-07-05 @ 18:14:16
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0