Nice

Lördagen spenderades i Åhus för att kolla på lite beachhandboll! Mycket trevligt....massor av pax va där! Lite svårt att se hur gamla vissa e bara!
Jag och Tirre höll på att kissa på oss på vägen dit! Jag råkade missa att där va ett farthinder så jag brände på i 90....vi satt klistrade i taket och tårarna sprutade som vi skrattade!
Men väl framme så tog vi det ganska lugnt! Kollade på våra nästan halvsyskon som spelade! Duktiga va dom!
Och mycket sand hade man i skorna...och överallt annars också! Men det va roligt iaf....synd att vi hade lite problem att hitta hem bara. Ska det verkligen ta två timmar att köra från Åhus till Lödde???? Nä jag tror inte det! Men det va ju nog den där Skåne resan som jag missade i trean! Tog igen den igår! Vi såg även blåa får???!!!!!! Lite märkligt faktiskt!
När vi väl kom hem så va det en snabbis in i duschen för att få bort all sand och sen cyklade jag jävligt snabbt hem till Hanna och Martin! Dom bjöd på lite käk och mycket sprit! Va väldans gott iaf! Vid halv fyra tiden ragglade jag hem med ett fyllo på halsen! Mycket ska man va med om! Men roligt hade jag! Jag och Martin skulle försöka koppla in deras stereo! Det gick väl sådär! Inte så lätt att sätta fast sladdar när man ser dubbelt! Men jag tror att det gick till slut iaf!
Så nu har jag precis vaknat kan man säga! Och det tokregnar ute. Ska hänga lite på min soffa sen får det väl bli att köra till Lödde! Hade inte varit fel med en kyllingarulle:)

So long


Kommentarer
Postat av: Tirre

Tjohooo vilken helg!
En riktigt FARTFYLLD resa både dit och hem, som jag skrattade!!!
Riktigt skoj att titta på småsyskonen, de var verkligen jätteduktiga allihop. Kände mig som världens stoltaste storasyster!
Och lilla Sanna-panna har blivit stor...
Underbart att hon försökte dra en liten vit lögn för att dölja sitt sugmärke...haha, men den gick vi inte på.
Vi har haft en mysig helg lilla Kinen!
Puss på dig

2007-07-23 @ 21:06:53
Postat av: Jirre

Tirre: Ja det va verkligen skitroligt! Ja men det där med ärtröret va ändå ganska bra tyckte jag! Påhittig den där lille!
Jag gillade hela helgen utom slagget i soffan...det tog på mina krafter! ;)
Puss puss

2007-07-23 @ 21:32:42
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0