Lördagen

Jobbade hela lördagen också...alla andra har ju semester för fan!
Efter jobb bar det hem till mitt place där jag fick köra en liten snabb makeover....man fick tydligen inte va i Landskrona efter sju för då fick man inte va med! Lyckades väl nästan med det iaf....klockan blev kanske halv åtta innan vi dök upp!
Blev en liten balkongfest...eller kanske stor, vi har väl aldrig varit så många där ute?? Men vi stannade inte där så länge iaf. Stack ner till stan efter ett tag!
Eftersom det e ett heltidsjobb att hålla reda på vissa så tog det ett tag att komma fram till Jonas som hade cykat! Men när vi väl hade hittat han så dök ju andra problem upp! Men efter mycket om och men så stod vi i kön till Tages...tänkte att det va lika bra att ta stämpel medans det inte va så lång kö! Med en stämpel på handen, vissa på naglen, så gick vi till Tycho där vi fick vänta ett bra tag på att vår låt skulle spelas! Och när vi hade hört den så stack vi därifrån igen! Mot Tages!
Väl inne så skulle det ju beställas sprit direkt av vissa, och jag fick nöja mig med att dra ut mina trosor ifrån livmodern!
Sara din dans gick inte av för hackor! Har inte skrattat så mycket sen Therese hade dassapapper hängandes från sina byxor! Låg dubbelvikt över stolen och tårarna bara sprutade! Det kallar jag underhållning!
Blev ju ett jävla tjat om mat helt plötsligt så jag fick köra alla alkisar till Statoil och rasta dom lite! Jag fick en Pucko så jag va nöjd iaf!
Med andra ord så va det en jävligt rolig kväll fastän man va helt slut när man väl kom hem!
Min kamera dog ju så det blev inte så många bilder men här kommer några!
273497-29
Alkis nr 1 och 2

Och nr 3 ( hände nånting med bilden men jag orkar inte ändra det just nu)

Ja det va väl alles!
Förresten???? Va Usama bin laden där???

So long

Kommentarer
Postat av: sara

Ja, tack för en supertrevlig kväll =) blir så himmla lyckat när alla är på g. Får vi snart göra om, fast när alla är lediga =) puss puss

2007-07-16 @ 11:53:07
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Caroline

Säger som Sara, får göra om det snart igen men inte när man ska jobba dagen efter! En helkväll i Malmö röstar jag på :) Puss

2007-07-16 @ 15:50:35
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Jirre

Sara: Ja det va jävligt roligt! När vi har semester....då jävlar! Eller hur??? Puss
Caroline: Jag röstar också på Malmö! Hipp va??? Puss puss

2007-07-16 @ 16:55:37
URL: http://jirre.webblogg.se
Postat av: sara

ja det får ju bli lite malmöfestival =) ja vi ska ha en riktig röjarskiva soon =) pusselipuss

2007-07-16 @ 20:08:01
URL: http://habibi.webblogg.se
Postat av: Caroline

Absolut, Hipp it is! puss

2007-07-17 @ 15:27:59
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Jirre

Sara: Ja det ska bli mycket malmöfestival :) Ser fram emot en röjarskiva :) Puss
Caroline: Ja det e liksom där det händer ;) Puss

2007-07-17 @ 19:46:10
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0