Lördagen

Va rätt så bakis i lördags och vaknade med ett ryck: Shit, tänk om systemet har stängt redan! Men det hade dom sån tur inte!
Efter en liten visning i hur man låser och låser upp min dörr så begav jag mig mot Trelleborg! Skulle tydligen va fest i min lägenhet!
Cicci kom och mötte mig vid bussen och efter lite Cosmopolitan så va det dags för käk på A9! Shit va mycket mat man fick men gott va det iaf! Och så va vi ju tvungna att beställa in Cosmopolitan både till för och efterrätt!
Hemma hos Madde igen så va det dags för ännu mer dricka, vissa valde ju att hälla det på mattan eller golvet och andra drack det ju som vanligt folk!
Efter lite allsång med Hasse Andersson så va det dags att bege oss ut i nattlivet! Och eftersom jag aldrig har varit ute i Trelleborg så va det bara att följa strömmen....mot Kristall! Det va ett jävligt coolt ställe som låg uppe på 7:e våningen tror jag! Skitmycket folk va där också och en massa poliser till vissas glädje! Kunde han inte åkt hissen med oss? Lite dåligt tyckte jag! Men det va jävligt roligt iaf!
Tyvärr gick sista bussen hem kvart över två så jag va tvungen att lämna lite tidigare!
Va i Malmö vid tre, så jag gick och mötte upp dom andra utanför Hipp! Sen begav vi oss mot Etagé! Alla ställde sig i kön men till sist va det bara jag och Pernilla kvar! Men va fan....vi hade ju roligt ändå....som alltid!
Efter ett sms så va jag tvungen att gå ut men när jag väl kom ut så vet jag inte riktigt vad som hände! Jag fick ringa ut Pernilla iaf så vi gick till Mc och åt! Alltid lika gott klockan 5 på morgonen! Till sist blev vi utslängda kl 6....dom stängde visst då! Så det va ju bara att ta en taxi hem!
Hade nöjet att skrämma vissa när jag kom hem...mycket roligt!
Nån som vill se bilder från kvällen??? Ja vassegoda!

273497-16
Dom brillorna gjorde så att jag nästan kissade på mig!
273497-17
Br-brudarna!
273497-20
Blandades Cosmopolitan så klart!
273497-18
Syskonkärlek on the dancefloor
273497-19
Vi tog en liten paus...ser ut att behövas!

Ja det va alles för den här gången!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0