Lilla torg

Nu sitter jag och tar en cider..ölen e slut :( Tur att mamma och pappa ska till Tyskland i helgen så att man kan fylla på sitt lager lite!
Ska ner till Lilla torg snart iaf! Sabina fyllde tydligen år idag så vi får väl fira henne lite!
Ha ha...jag såg det sjukaste innan när vi hade stängt vår butik! Det satt en dam på en bänk inne på Triangeln fastän alla butiker hade stängt och vet ni vad hon gjorde??? Hon satt och slickade i en kaffekopp och på en cola light burk....och då menar jag slicka. Hela utsidan och ner med tungan så långt hon kunde i kaffekoppen! Jag trodde att jag skulle spy när jag såg det...det va ju garanterat inte hennes egen burk eller kopp utan hon hade ju säkert hittat dom i nån soptunna! Shit va äckligt det va!
Nä nu får väl jag börja göra mig i ordning för lite galej ;)

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0