Himma igen

Ja då va man himma igen! Va ju en tur i Landskrona och kollade på Måns! Stod ganska långt ifrån eftersom jag va barnvakt och vi inte hade några öronskydd med till han....men jag såg tillräckligt mycket ändå!
Men var fan tog Chichi vägen undrar jag....som bortblåst!
Va ganska mycket folk och jävligt många original! Tirre hittade värsta paxet med tygjeansväst, shorts, tubsockor och buffaloskor?????? Kan det bli värre än så liksom....han såg ju inte klok ut! Tirre va het på gröten när det gällde paxen, hon tog alla dom fulaste! Lite avis blev jag faktiskt!
Vi begav oss hemmåt ganska snabbt igen för det va lite svårt att köra omkring med barnvagn bland fulla människor! Shit va dryga dom e ibland!
Nä nu e det nog dags att lägga sig lite.....jobb imorgon!

So long

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag stod under öltältet för att få lite värme...hade ju stått ute sedan halv åtta i bara jobbekläder. Tirre visste att jag va där men hade ni hela barnvagnen med så förstår jag att ni inte kunde ta er dit. puss

2007-07-13 @ 10:15:32
URL: http://aliceiunderlandet.webblogg.se
Postat av: Jirre

Caroline: Så typiskt henne att inte säga nåt :) Puss

2007-07-13 @ 20:03:45
URL: http://jirre.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0